На перший погляд новий кроссовер від Lexus має спільні риси з своїм безпосереднім родичем в обличчі Toyota RAV4, але японці намагалися придати паркетнику більше преміальності та лоску. Що з цього вийшло судити Вам, але як на нашу думку зовнішній вигляд моделі UX незахоплює. До того ж ми добре знаємо можливості RAV4, які значно відстають від німецьких компактних кроссоверів. Однією з причин появи цього автомобіля є його доступність для більш широкої аудиторії, яка орієнтована на бюджет у діапазоні 30-40 тисяч євро.
Екстер҆ єр Lexus UX виглядає свіжим та нарядним за рахунок фірмової радіаторної решітки та сучасних світлодіодних фар. Загалом, новачок не виглядатиме чужим на фоні інших моделей Lexus. Серед технічних особливостей кроссовера слід виокремити нову платформу, яка забезпечує зниження центру ваги. Така конструктивна особливість повинна покращити керованість кроссовера на швидкістних автобанах. Не секрет, що головним ринком збуту для Lexus UX стане Європа, де останнім часом спостерігається справжній бум на компактні кроссовери.
Інтер҆ єр має нову форму, за рахунок чого власники автомобіля отримають більше комфорту та ергономіки. Цифрова панель приладів в поєднанні з величезним екраном інформаційно-розважальної системи створюють незабутню атмосферу цифрової революції, яка доступна навіть у класі компактних автомобілів. Якість матеріалів обробки салону на досить високому рівні і це ще один крок вперед у боротьбі за власного клієнта.
За попередньою інформацією, основною рушійною силою в новому кроссовері стане гібридна силова установка. Середня витрата пального складатиме не більше 3-х літрів на кожні 100 км пробігу. Ймовірність появи дизельного мотора занадто низька, тому в якості бази слід очікувати звичайний 2-літровий бензиновий двигун на 240 к.с.
В Європі продажі нового Lexus UX стартують влітку 2018 року…